fbpx

OPŠTI USLOVI POSLOVANJA

OPŠTI USLOVI POSLOVANJA

Opšti uslovi poslovanja internet prodaje  preduzeća ”KimbCo” d.o.o., Beograd, sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Zbog prirode poslovanja  prodaja preko interneta se brzo evidentira  i menja. Na sajtu su prikazane preporučene  maloprodajne cene ”KimbCo” d.o.o. Internet cena je ona koja vredi pri kupovini preko interneta uz plaćanje celog iznosa gotovinom. Slike artikala na sajtu se mogu razlikovati od stvarnog izgleda artikla.

NAČINI PLAĆANJA:

1.     plaćanje prilikom preuzimanja proizvoda (isporuka eksternom kurirskom sluzbom na traženu adresu na području Republike Srbije). 

Plaćanje ćete izvršiti eksternoj kurirskoj službi pri isporuci pošiljke. Molimo Vas da pripremite tačan iznos otkupnine da biste izbegli moguće komplikacije oko vraćanja kusura.

CENE

Cene prikazane na sajtu su sa PDV-om. Cene vrede u trenutku predaje porudžbine i u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja. Cene su izražene u dinarima.

NAČIN DOSTAVE

Robu naručenu preko interneta isporučujemo eksternom kurirskom sluzbom na traženu adresu. Za sve proizvode dostava se izvršava do 24/48 časova, a ponekad i duže u zavisnosti od teritorijalne pozicije porudžbenika. U slučaju da robu ne primite u naznačenom periodu potrebno je da nas kontaktirate telefonom ili putem e-maila. Dostava nije ograničena iznosom i količinom. Dostava se vrši radnim danima. Za dostavu je moguće odrediti i drugu adresu od one na kojoj stanujete, npr. adresu radnog mesta. Isporuka se ne vrši subotom i nedeljom. Status pošiljke možete proveriti pozivom na info telefon +38163369608 u periodu od 09-16h svakog radnog dana. Sumnja na zloupotrebu ili kršenje nekog od Uslova i pravila korišćenja povlači sa sobom brisanje potrošača iz baze internet prodavnice i onemogućavanje novih porudžbina.

TROŠKOVI DOSTAVE 

Troškovi dostave u zavisnosti od količine i težine porudžbine mogu iznositi od 250 dinara. Za sve porudžbenice iz Srbije čija je vrednost iznad 4000 dinara dostava je besplatna.

PRAVO NA ODUSTAJANJA OD KUPOVINE – VRAĆANJE ROBE

Kupac je dužan da pre kupovine robu pregleda, proveri eventualna oštećenja i da odmah reklamira radniku koji je robu dostavio kao i da odbije preuzimanje isporučene robe koja ima oštećenja. Rizik slučajne propasti ili oštećenja robe nakon predaje robe kupcu, snosi kupac odnosno potrošač. Posle predaje robe u roku od 14 dana, zahtev za odustanak od kupovine kupac podnosi pismenim putem slanjem emaila na prodaja@kimbo.rs .U slučaju odustanka od ugovora, potrošač snosi troškove povraćaja i ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, a nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se povraćaj sredstava i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

POLITIKA KVALITETA

Za kvalitet robe odgovorni su proizvođači. Za kvalitet usluge (u smislu blagovremene isporuke robe) odgovornost snosi eksterna kurirska sluzba. Za sve primedbe koje kupac ima vezano za isporuku robe potrebno je da se javi centrali. 

SIGURNOST 

Kimbo internet prodaja koristi „cookie“ isključivo kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. ‘session id’, kako bi se osiguralo da tokom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti korisnikov pretraživač (browser), a samim tim i korisnika.

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI 

„KimbCo“DOO se obavezuje da neće zloupotrebljavati lične podatke iz obrasca narudžbe. Ličnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet Kupca (kao što su ime i prezime, adresa e-pošte, adresa stanovanja i sl.). „KimbCo”DOO neće dostavljati niti razotkriti lične podatke Kupca trećoj osobi, osim u slučajevima u kojima tako izričito propisuje zakon te u slučajevima kada je to potrebno za ispunjenje obaveza. Svi podaci o Kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo onima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. „KimbCo“DOO i njegovi poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. „KimbCo“DOO se obavezuje da će pružati zaštitu ličnim podacima Kupaca na način da prikuplja samo osnovne podatke o Kupcima koji su nužni za ispunjenje obaveza. Podatke koji se pristupom na internet stranicu automatski beleže, a nisu lični podaci (vrste pretraživača, broj poseta, vrijeme provedeno na stranicama i sl.) „KimbCo”DOO ima pravo koristiti isključivo radi ocene posećenosti internet stranice i radi poboljšanja njenog sadržaja i funkcionalnosti. Gore navedene odredbe o zaštiti ličnih podataka odnose se isključivo na početnu web stranicu web shopa kimbo.rs kao i na sve stranice unutar kimbo.rs domena, a ne na spoljne stranice na koje upućuju linkovi na kimbo.rs domenu. 

EKSTERNE USLUGE

Usluge koje Vam pruža ”KimbCo” d.o.o. prodavnica ne uključuje troškove koje snosite korišćenjem računarske opreme i druge elektronske uređaje i usluge za pristup našim stranicama. ”KimbCo” d.o.o. nije odgovorna za troškove telefona, interneta ili bilo koje druge troškove do kojih može doći prilikom poručivanja ili pregleda web stranice.

REKLAMACIJA

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013). 

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 14 dana od prijema reklamacije.

Povrat robe se vrši na naš trošak, a prijava ide u tri koraka:

1.  Pošaljite Vaš zahtev na e-mail adresu info@kimbo.rs.

Obavezno navedite sledeće podatke:

  • ime i prezime;
  • e-mail adresu;
  • broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom;
  • poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije.

 2.  Artikle namenjene za povrat spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun, a na pakovanju napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molim Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu ili gotovinski račun) jer bez njega nismo u mogućnosti da zamenimo robu.

3.  Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca u skladu sa dogovorom o načinu povraćaja sa kupcem.

Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko eksterne kurirske službe. Robu možete ostaviti lično u prodajnom objektu “KimbCo” DOO.

×
×

Cart